Besqab Hjärtan Aros Bostad = Sant

Tillsammans får vi ett bredare bostadserbjudande och blir en starkare samarbetspartner.
Nu hittar du all information om oss och våra bostäder på samma ställe, under varumärket Besqab.

Besqab har Sveriges nöjdaste bostads­kunder

Besqab har idag stolt mottagit priset för Sveriges nöjdaste kunder i branschen. Ett målmedvetet och engagerat arbete har gett resultat.

Idag offentliggjordes att Besqab hamnar på förstaplatsen i Prognoscentrets årliga mätning av kundnöjdhet i bostads­utvecklings­branschen.

Besqab har branschens högsta NKI (Nöjd Kund Index) på 81 av maximalt 100. Snittet för hela branschen ligger på 74.

- Det är en stor dag för oss på Besqab. Vårt målmedvetna och engagerade arbete för att förstå och möta våra kunder i en nära dialog har gett resultat. Vi jobbar nu entusiastiskt vidare med att bli ännu bättre. Ett stort och varmt tack till våra fantastiska kunder och medarbetare! säger Anette Frumerie, VD, Besqab.

Undersökningen har genomförts i samarbete med branschens aktörer och grundas på närmare 9000 svar från bostads­köpare. Prognoscentrets branschmätning följer allmän praxis inom nöjdhetsmätningar och resultaten är därmed jämförbara med NKI-värden från t ex Svenskt Kvalitetsindex.

För ytterligare information kring Besqabs resultat, kontakta:

Gunilla Slättås, försäljningschef Besqab
gunilla.slattas@besqab.se

För ytterligare information kring undersökningen, kontakta:

Ellinor Lindström, affärsområdeschef Prognoscentret
el@prognoscentret.se